A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Részletes információk a sütikről.
Menü

Diadora Utility

Üdvözlünk a Diadora Utility prémium kategóriás munkavédelmi lábbelik, -ruházat és -kiegészítők hivatalos hazai márkaképviseletének oldalán!

A standard termékeink mellett a legújabb, még kényelmesebb professzionális prémium kategóriás munkavédelmi termékeinket is megtalálod a Diadora Utility 2023-as katalógusban.
 
A Diadora szó a görög διὰ δωρέα „dia-dorea” szóból ered, melynek jelentése: oszd meg és becsüld.

A sikereket érdemes megosztani, így a sportban is, legyen szó annak bármilyen tudásszintjéről. A versenyszellem, a csapattársak és az ellenfél tisztelete a Diadora legfontosabb elvei közül néhány.

Ezek a romantikus és lényeges alapelvek a Diadora számára nemcsak szimbolikus jelentéssel bírnak, hanem képviselik, rámutatnak a vállalat eredetére, amik egy mesterember műhelyében gyökereznek, amióta 1948-ban lábbeliket kezdett gyártani. Sport, szabadidős avagy munkavédelmi lábbeli gyártás során ezen elvek vezetik azóta is a gyárat tovább és tovább. 

A Diadora Utility munkaruházat gyártója – Diadora Sport s.r.l - kompromisszumok nélkül áll ki a magas minőségi követelmények mellett, elengedhetetlen feltételként szabva a legmagasabb kényelmi, tartóssági szempontokat a rendkívüli mechanikai igénybevételek esetén, a változatos munka- és időjárási körülmények közepette is. Az olasz Diadora Utility munkaruházati termékek bemutatják a stratégiai kutatás-fejlesztési folyamatok eredményét, a beépített technikai innovációkat, melyek segítségével a teljesítmény, az ergonómia maximális szintre emelhető, a dolgozó és a munkakörnyezet közötti kapcsolat harmonikusabbá tehető.

1948       létrejön a Diadora speciális hegyi bakancsok készítése céljából.

’60          nyit a Sport világa felé, DIADORA név fémjelzi a kiváló minőségű élvonalbeli terméket. A termelés átalakul, ipari méreteket ölt.

’70          a professzionális sport robbanásszerű fejlődése, intenzív sportmarketing szponzoráció (Bjon Börg…), átmenet a versenysport és szabadidő sport birodalmába

’80          nemzetközi sportvilág egyik főszereplője a DIADORA, a sportruházat, mint jelenség tovább erősödik, bajnokok, sportikonok támogatása   (Pat Cash, Andrea Zorzi, Antonio Cabrini…)

’90          elindul a CRD, a Diadora Research Centre, magasan képzett tudományos munkacsoport: cipőgyártás és ortopédia kiválóságaival, a milánói Műszaki Központ Biomérnöki Karával  

1998        a gyár visszatér a gyökerekhez, megszületik a DIADORA UTILITY munkavédelmi termékcsalád 

'00          nemzetközi terjeszkedés, kiváló sportdiplomáciai sikerek, létrejön a Heritage sportruházati brand

2009      Moretti Polegato család és Geox megvásárolja a DIADORA-t, új elnöke: Enrico Moretti Poelgato.

2010       DIADORA megújul, intenzív növekedés, nemzetközi sikerek, kulcsszavak stílus és sport.